استراتژی بازاریابی شبکه های اجتماعی

6 مزیت گنجاندن نظرسنجی در استراتژی بازاریابی شبکه های اجتماعی شما

خواندن این مطلب حدود 5 دقیقه از شما وقت خواهد گرفت.
Rate this post

رسانه های اجتماعی بستر نهایی را برای کسب و کارها فراهم می کنند. به همین دلیل است که همه برندها علاقه مند به ایجاد استراتژی کامل بازاریابی در شبکه های اجتماعی هستند. یکی از راه هایی که می توانید از طریق آن بازی رسانه های اجتماعی خود را به سطح بعدی برسانید ، گنجاندن نظرسنجی ها است.

هنگامی که شما نظر سنجی می کنید ، می توانید در مورد مخاطبان هدف خود بیشتر بدانید. تحقیقات نشان می دهد که حدود 87٪ از مشارکین نظرسنجی ها ترجیح می دهند در تصمیمات شرکت حرفی برای گفتن داشته باشند. از آنجا که گنجاندن نظرسنجی آسان است ، باید از آنها برای استراتژی بازاریابی شبکه های اجتماعی استفاده کنید.

اگر می خواهید نظرسنجی را امتحان کنید ، به جای درست رسیده اید. این پست 6 مزیت برتر گنجاندن آنها در استراتژی شما را از بررسی می کند. بیاید شروع کنیم.

1. افزایش اعتماد به برند

یکی از مزایای اصلی گنجاندن نظرسنجی در استراتژی بازاریابی شبکه های اجتماعی این است که به افزایش اعتماد به برند کمک می کند. اگر می خواهید مشتری ها به نام تجاری شما اعتماد کنند ، باید با نظرسنجی به آنها نشان دهید که به آنها اهمیت می دهید.

این طبیعت انسان است که هرچه بیشتر در مورد علاقمندی هایش آگاهی داشته باشد ، اعتماد بیشتر و عمیق تری را در ذهن خود ایجاد می نماید و تجربه ای را بر اساس علایق خود بدست می آورد برای شما وفاداری به همراه می آورد. کسب و کارها باید از رسانه های اجتماعی و نظرسنجی ها استفاده کنند تا بر اساس نگرانی و نظرات کاربران عمل کنند.
با درک چگونگی افکار مشتریان ، می توانید آنها را با محتوایی تغذیه کنید که احتمالاً نسبت به آنها احساس مثبت دارند. با نظرسنجی های بازاریابی شبکه های اجتماعی ، می توانید بازده رسانه های اجتماعی خود را افزایش دهید. با افزایش اعتماد به برند ، مخاطبان به مشتریان وفادار تبدیل خواهد شد. از این رو ، ارزش پیگیری دارد.

2. سد را بشکنید

یکی دیگر از مزایای نظرسنجی های بازاریابی در شبکه های اجتماعی این است که به شما کمک می کنند سد شکن شوید. حتی اگر مخاطبان ایده آل شما بصورت آنلاین با برند شما تماس بگیرند ، ممکن است هنگام ارتباط با شما برای اولین بار ترس خاصی داشته باشند.

اگرچه تلاش هر دو طرف برای شکستن سد ضروری است ، اما این شما هستید که باید امور را به دست خود بگیرید. این جایی است که نظرسنجی ها به کار شما می آیند. آنها به شما امکان می دهند محتوای جذاب ارسال کنید و با حداقل تلاش با مشتریان تعامل کنید.
واقعیت این است که نظرسنجی های شبکه های اجتماعی اهداف مختلفی را دنبال می کنند. از آنجایی که مشتریان ترس از برند تجاری را دارند ، این مسئولیت شماست که محتوای بهتری ارائه دهید که همه با آن ارتباط راحت تری برقرار نمایند. بنابراین ، بلافاصله نتایج را مشاهده خواهید کرد.

3. افزایش تعامل و گفتگو

وقتی صحبت از رسانه های اجتماعی می شود ، باید تعامل و گفتگو را تقویت کنید. این امر در صورت استفاده از نظرسنجی امکان پذیر است. امروزه بیشتر مدیران شبکه های اجتماعی فقط نیاز به افزایش تعامل و ایجاد یک جامعه آنلاین دارند.

برای ایجاد مغهوم اجتماع ، ابتدا باید درک درستی از نقاط درد مشتریان داشته باشید. سپس ، می توانید روی آنها تأمل کنید و تغییری ایجاد کنید. واقعیت این است که مشتریان فقط می خواهند با برندهایی ارتباط برقرار کنند که علاقمند به حل نگرانی ها و مشکلات آنها هستند.
نکته ای که در مورد شبکه های اجتماعی وجود دارد این است که این دنیایی پر از شگفتی است. به همین دلیل است که قبل از انتشار محتوا فکر کردن به پاسخ دریافتی و واکنش مخاطبان کار اشتباه بزرگ و بیهوده ای است.

برای اطمینان از ارسال محتوای مناسب ، به یک مکالمه باز نیاز دارید. بنابراین ، نظرسنجی های بازاریابی در شبکه های اجتماعی راهی برای پیشگیری و پیش بینی نیز می باشد.

می توانید نظرسنجی هایی در بستر اینستاگرام انجام دهید تا کاربران بتوانند آنچه را که برایشان مهم است با شما در میان گذاشته و ارتباط برقرار کنند. این بررسی ها دانش شما را در چگونگی واکنش و پاسخ کاربران را افزایش می دهد.

4. در مورد سبک ارتباط آنها اطلاعات کسب کنید

هر مخاطبی سبک ارتباطی منحصر به فردی دارد. با مراجعه به نظرسنجی ها باید در مورد سبک ارتباطی آنها بیاموزید. اگرچه دانستن آنچه کاربران می خواهند دشوار است، می توانید از نظرسنجی ها استفاده کنید تا درباره دیدگاه های آنها بیشتر بدانید.

با امتحان کردن نظرسنجی ها ، می توانید استراتژی خود را تدوین و توسعه دهید. هنگامی که شما نظرسنجی می کنید ، بینش ارزشمندی در مورد نحوه برقراری ارتباط کاربران کسب می کنید. این به شما امکان می دهد از کلمات و عباراتی استفاده کنید که به تقویت تعامل در شبکه های اجتماعی کمک می کند.
فقط وقتی کامنتی از کاربران دریافت می کنید با آنها ارتباط برقرار کرده اید. از آنجا که مرتبط بودن بسیار حیاتی است ، در نهایت نظرسنجی در استراتژی بازاریابی شبکه های اجتماعی شما نتیجه خواهد داد.

5. مقرون به صرفه

و اینکه ، نظرسنجی ها مقرون به صرفه هستند. در بیشتر موارد رایگان و یا ارزان هستند. از این رو ، گنجاندن آنها کاملاً منطقی است.

وقتی هزینه مصاحبه های حضوری ، نظرسنجی ازطریق ارسال پست الکترونیک یا نظرسنجی تلفنی را با نظرسنجی بازاریابی در شبکه های اجتماعی مقایسه کنید ، به سرعت متوجه می شوید که مقرون به صرفه است.

هزینه های سفر ، تماس های تلفنی ، چاپ و هزینه پست را فراموش کنید تا وقتی به سنجش های آنلاین مراجعه و اطلاعات مفیدی را جمع آوری می کنید. با استفاده از اینگونه نظرسنجی ها به شما اطمینان می دهد که بدون نیاز به صرف هزینه جزئیات مهمی را به دست می آورید.

علاوه بر این ، می توانید بلافاصله اطلاعات را برای بکارگیری مناسب ، دسته بندی نمایید. بهتر از این نمی شود.

هزینه چیزی است که نمی توانید از آن چشم پوشی کنید. ارزشمند است که نظرسنجی انجام شود زیرا به حداقل تلاش نیاز دارند. مدیران شبکه های اجتماعی یا حتی کارآموزان می توانند حساب کاربری سوشال مدیای برند را برای گرفتن نظرسنجی هدایت نمایند و اطلاعات جمع آوری شده را برای تصمیم گیری صحیح به مدیران ارشد انتقال دهند.

6. نمونه گیری و داده های وسیع

سرانجام ، نظرسنجی های بازاریابی شبکه های اجتماعی داده های وسیعی را ارائه می دهند. اگر شما علاقمند به جمع آوری اطلاعات از تمام مشتریان خود هستید ، متوجه خواهید شد که این گزینه بهترین گزینه است.

از آنجا که میلیاردها کاربر در شبکه های اجتماعی در نقاط مختلف جهان زندگی می کنند ، می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنها نظرسنجی کنید. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که بستر مناسب را انتخاب کنید و مخاطبان خود را پیدا کنید.

شما آژانس بازاریابی دیجیتال یا هر نوع کسب و کار دیگری را راه اندازی کنید ، نظرسنجی ها نمایندگان جمعیتی بالایی را تضمین می کنند. ارتباط آماری از نظر جمعیت عمومی سودمند خواهد بود.

صحبت پایانی

گنجاندن نظرسنجی در استراتژی بازاریابی شبکه های اجتماعی شما بسیار سودمند است. از افزایش اعتماد به برند تجاری تا آزمایش با حجم نمونه داده های کلان، می توانید از این ابزار تحلیلی مقرون به صرفه استفاده کنید تا کسب و کارخود را به اوج برسانید و این دنیای جدیدی برای شماست.

بهترین چیز در مورد نظرسنجی ها این است که ترکیب آنها در پست ها آسان است. از این رو می توانید تقریباً بلافاصله از آنها بهره ببرید.

امتیاز مطلب

5/5

اشتراک گذاری

برچسب ها:

پست های مرتبط :

4 کلید برای افزایش چشمگیر اعتبار برند در وب سایت شما
دیجیتال مارکتینگ

4 کلید برای افزایش چشمگیر اعتبار برند در وب سایت شما

اعتبار باعث ایجاد اعتماد شده واعتماد باعث حرکت و تصمیم گیری می شود.
بسیاری از شرکت‌ و سازمان ها با رشد بالا اغلب به طور منحصربه‌فرد بر روی محصول و فناوری خود متمرکز می شوند اما آنها اعتبار برند را با عنوان فکری در آینده برای آن خواهیم نمود ، ترک می‌کنند.

تجهیزات شبکه
انفورماتیک

تجهیزات شبکه

تجهیزات شبکه برای ترکیب ، جداسازی، تغییر، افزایش یا هدایت بسته های اطلاعات در طول یک رایانه یا شبکه مخابراتی استفاده می شود. این تجهیزات شامل ایستگاه های کاری (رایانه ها ، سرور ها ، پرینترها و…) هاب ، سوئیچ ، روتر ، بریج ها، گتوی ها، ملتی پلکسر ، فرستنده ، گیرنده و فایروال است. تجهیزات شبکه علاوه بر نوع دستگاه ، توسط پروتکل (به عنوان مثال ، اترنت) و نوع پورت یا رابط (به عنوان مثال ، T1) تعریف می شود. این مفاهیم در زیر توضیح داده شده است.

انفورماتیک

اصول شبکه بی سیم را بیاموزید

این مقاله اصول نحوه عملکرد فناوری بی سیم و نحوه استفاده از آن برای ایجاد شبکه وایرلیس را پوشش می دهد. فناوری بی سیم در بسیاری از انواع ارتباطات استفاده می شود. ما از آن برای شبکه استفاده می کنیم زیرا ارزان تر و انعطاف پذیرتر از شبکه های کابل است. در حالی که شبکه های وایرلس یا بی سیم می توانند به اندازه شبکه های سیمی سریع و قدرتمند باشند ، اما اشکالاتی نیز دارند.

اصول شبکه کامپیوتری
انفورماتیک

اصول شبکه کامپیوتری را بیاموزید

این مقاله اصول نحوه عملکرد شبکه و نحوه استفاده از دستگاه های مختلف برای ایجاد شبکه را پوشش می دهد. شبکه های کامپیوتری سالهاست که وجود دارد و با گذشت زمان ، فناوری ها سریعتر و ارزان تر شده اند. شبکه ها از دستگاه و ایستگاه های کاری مختلفی مانند رایانه ، سوئیچ ، روتر و… تشکیل شده اند که توسط کابل یا سیگنال های بی سیم به یکدیگر متصل شده اند. درک اصول نحوه ترکیب شبکه ها یک گام مهم در ایجاد یک شبکه بی سیم در یک اجتماع یا محله است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با ما در تماس باشید