اخبار و مقالات

4 کلید برای افزایش چشمگیر اعتبار برند در وب سایت شما
دیجیتال مارکتینگ

4 کلید برای افزایش چشمگیر اعتبار برند در وب سایت شما

اعتبار باعث ایجاد اعتماد شده واعتماد باعث حرکت و تصمیم گیری می شود.
بسیاری از شرکت‌ و سازمان ها با رشد بالا اغلب به طور منحصربه‌فرد بر روی محصول و فناوری خود متمرکز می شوند اما آنها اعتبار برند را با عنوان فکری در آینده برای آن خواهیم نمود ، ترک می‌کنند.

ادامه مطلب
تجهیزات شبکه
انفورماتیک

تجهیزات شبکه

تجهیزات شبکه برای ترکیب ، جداسازی، تغییر، افزایش یا هدایت بسته های اطلاعات در طول یک رایانه یا شبکه مخابراتی استفاده می شود. این تجهیزات شامل ایستگاه های کاری (رایانه ها ، سرور ها ، پرینترها و…) هاب ، سوئیچ ، روتر ، بریج ها، گتوی ها، ملتی پلکسر ، فرستنده ، گیرنده و فایروال است. تجهیزات شبکه علاوه بر نوع دستگاه ، توسط پروتکل (به عنوان مثال ، اترنت) و نوع پورت یا رابط (به عنوان مثال ، T1) تعریف می شود. این مفاهیم در زیر توضیح داده شده است.

ادامه مطلب
انفورماتیک

اصول شبکه بی سیم را بیاموزید

این مقاله اصول نحوه عملکرد فناوری بی سیم و نحوه استفاده از آن برای ایجاد شبکه وایرلیس را پوشش می دهد. فناوری بی سیم در بسیاری از انواع ارتباطات استفاده می شود. ما از آن برای شبکه استفاده می کنیم زیرا ارزان تر و انعطاف پذیرتر از شبکه های کابل است. در حالی که شبکه های وایرلس یا بی سیم می توانند به اندازه شبکه های سیمی سریع و قدرتمند باشند ، اما اشکالاتی نیز دارند.

ادامه مطلب
اصول شبکه کامپیوتری
انفورماتیک

اصول شبکه کامپیوتری را بیاموزید

این مقاله اصول نحوه عملکرد شبکه و نحوه استفاده از دستگاه های مختلف برای ایجاد شبکه را پوشش می دهد. شبکه های کامپیوتری سالهاست که وجود دارد و با گذشت زمان ، فناوری ها سریعتر و ارزان تر شده اند. شبکه ها از دستگاه و ایستگاه های کاری مختلفی مانند رایانه ، سوئیچ ، روتر و… تشکیل شده اند که توسط کابل یا سیگنال های بی سیم به یکدیگر متصل شده اند. درک اصول نحوه ترکیب شبکه ها یک گام مهم در ایجاد یک شبکه بی سیم در یک اجتماع یا محله است.

ادامه مطلب
قرارداد پشتیبانی شبکه
انفورماتیک

قرارداد پشتیبانی شبکه

پشتیبانی شبکه از جمله خدماتی است که در حوزه برون سپاری خدمات IT قرار میگیرد. با توجه به اینکه بعد از نصب و راه اندازی شبکه، بسیاری از مجموعه ها به خدمات پشتیبانی شبکه توسط شرکتی مجرب برای کاهش هزینه های استخدام نیرو به صورت حضوری دارند، در این مطلب قصد داریم نمونه ای از قرارداد پشتیبانی شبکه در اختیارتان قرار دهیم و با خدمات پشتیبانی شبکه گروه ویژن بیشتر آشنا شوید.

ادامه مطلب
مهارتهای مدیریتی: تعریف و مثالها
توسعه فردی

مهارت های مدیریتی : تعریف و مثالها

همانطور که در حرفه خود پیشرفت می نموده ، تجربه کسب می کنید و مجموعه مهارت های حرفه ای خود را گسترش می دهید ، ممکن است سمت مدیریتی را بپذیرید. نقش های مدیریتی اغلب شامل مسئولیت مدیریت پروژه ها ، هدایت تیمی از افراد یا ترکیبی از هر دو است.

ادامه مطلب
برندینگ چیست؟ چرا برند سازی برای کسب و کار شما مهم است؟
برندینگ

برندینگ چیست؟ چرا برندسازی برای کسب و کار شما مهم است؟

برندینگ بخشی اساسی و مهمی از برنامه بازاریابی است که شرکت ها ، کسب و کارها و سازمان ها برای تمایز دادن خود از رقبا و باقی ماندن در ذهن مصرف کنندگان از آن استفاده می کنند. این قسمت مهمی از استراتژی بازاریابی است زیرا یک برند تجاری فراگیر، ثبات و قوام کسب و کار را نشان می دهد و اعتماد مشتری را جلب می کند. در این مقاله ، ما در مورد اینکه برندینگ چیست ، اهمیت آن و نحوه بکارگیری برند تجاری در شرکتها بحث خواهیم کرد.

ادامه مطلب
10 نمونه برای استراتژی کسب و کار
استراتژی

10 نمونه برای استراتژی کسب و کار

استراتژی کسب و کار ابزاری قدرتمند برای کمک به شما در رسیدن به تجارت خود ، تعریف استراتژی ها و تاکتیک هایی است که باید در شرکت خود استفاده کنید. استراتژی کسب و کار همچنین بسیاری از تصمیمات سازمانی شما مانند استخدام کارمندان جدید را هدایت می کند.

ادامه مطلب
تسلا در شبکه های اجتماعی: قدرت نفوذ ایلان ماسک
برندینگ

تسلا در شبکه های اجتماعی: قدرت نفوذ ایلان ماسک

تسلا اولین برند است که با گفتگو درباره اتومبیل های برقی به ذهن خطور می کند. در واقع ، برای کسانی که علاقه زیادی به اتومبیل ندارند ، این تنها برندی است که به ذهن خطور می کند. البته ، موارد دیگری نیز وجود دارد ، اما اجازه دهید در مورد آنها صحبت نکنیم . در عوض بیایید در مورد بازاریابی صحبت کنیم.

ادامه مطلب
با ما در تماس باشید