خدمات پشتیبانی شبکه

تیم پشتیبانی شبکه گروه ویژن تمامی مشکلات سخت افزاری ، نرم افزاری و شبکه شما را با یک تماس مورد بررسی قرار می دهد و راه حل مناسب را در کوتاه ترین زمان ارائه می دهد.

مشکلات شبکه خود را به ما بسپارید!

پشتیبانی شبکه

به خدمات پشتیبانی شبکه نیاز دارید اگر:

اگر با این دست مشکلات مواجه اید ، شما نیازمند دریافت خدمات پشتیبانی شبکه ویژن هستید. گروه ویژن با بیش از یک دهه تجربه و سرویس دهی به شرکت ها و سازمان ها در گام نخست با تماس شما بصورت رایگان مجموعه را آنالیز و بررسی نموده و براساس نیازهای مجموعه شما در کنارتان خواهد بود.
پشتیبانی شبکه

پشتیبانی شبکه چیست؟

اگر بخواهیم از پیچیدگی های این موضوع دور بمانیم باید بگوییم هرگاه دو یا چند کامپیوتر با یکدیگر از طریق کابل و تجهیزات مربوط به شبکه مانند هاب سوئیچ ها و… در ارتباط باشند شبکه کامپیوتری شکل می گیرد ، اما در این میان نیاز به تعمیر ، نگهداری و توسعه شبکه ها از نظر نرم افزاری و سخت افزاری نیازمند فعالیت های است که صحت عملکرد این زیرساخت های کامپیوتری را بررسی و مورد ارزیابی قرار دهد ، این موارد وظیفه پشتیبان شبکه و به این فعالیت ها پشتیبانی شبکه گفته می شود .

وظایف پشتیبان شبکه چیست؟

خدمات پشتیبانی شبکه

چرا پشتیبانی شبکه برای شرکت‌ها مهم است؟

بسیار ساده است. یک ساعت قطعی شبکه یا کندی اینترنت یا کار نکردن کامپیوترها ، سرورها و یا تجهیزات به معنای مختل شدن کسب و کار در آن یک ساعت است. خطرات امنیت ، ویروس‌ها و عدم پشتیبان‌گیری هم که دغدغه مهمی است و امکان دارد حیات یک کسب و کار را به خطر بیندازد. شرکت‌ها همه تلاش خود را می‌کنند تا اتصال به شبکه حتی برای یک دقیقه هم اختلال نداشته باشد تا آسیبی متوجه کسب و کارشان نشود و اینگونه است که شما نیاز به دریافت خدمات پشتیبانی شبکه هستید.
نکته
چرا برون سپاری خدمات پشتیبانی شبکه؟

اگر با این دست مشکلات مواجه اید ، شما نیازمند دریافت خدمات پشتیبانی شبکه ویژن هستید. گروه ویژن با بیش از یک دهه تجربه و سرویس دهی به شرکت ها و سازمان ها در گام نخست با تماس شما بصورت رایگان مجموعه را آنالیز و بررسی نموده و براساس نیازهای موجود در کنار شما خواهد بود.

در مقاله ای جداگانه با عنوان قرارداد پشتیبانی شبکه به شرح تنظیم  شرایط و مفاد مورد نیاز پرداخته شده است.

چرا برون سپاری خدمات پشتیبانی شبکه؟

بررسی و نظارت بر ارتباطات

برای برقراری ارتباط بین سیستم‌های مختلف، از پروتکل‌های مختلفی استفاده می‌شود. نظارت بر عملکرد صحیح هر یک از این پروتکل‌ها به معنای نظارت بر عملکرد کلی سیستم و شبکه است. کارشناس شبکه، باید به صورت منظم تمامی راه‌های ارتباطی را زیر نظر داشته و از انتقال درست و امن داده‌ها، اطمینان حاصل کنند.

گزارش از نحوه عملکرد شبکه

در صورتی که پشتیبان شبکه به صورت منظم عملکرد شبکه شما را زیر نظر داشته باشد، می‌تواند در بازه‌های زمانی مختلف، با در نظر داشتن معیارهای مختلف، گزارشی از نحوه عملکرد شبکه در اختیارتان قرار دهد. به عنوان مثال میزان پهنای باندی که هر برنامه استفاده می‌کند، سرعت اجرای دستورالعمل‌های مختلف و … با استفاده از تحلیل گزارش در بازه‌های زمانی مختلف، می‌توانید متوجه مشکلات احتمالی، فرسودگی تجهیزات و تغییرات مورد نیاز شده و به موقع دست‌به‌کار شوید.

نظارت بر تجهیزات شبکه

همان‌طور که می‌دانید برای اجرای شبکه نیاز به یک سری از تجهیزات نرم افزاری و سخت افزاری است. برای آنکه یک شبکه در بهترین حالت خود کار کند، باید تمامی تجهیزات به روز بوده و به درستی کار کنند. اما بررسی اینکه هر یک از بخش‌های شبکه به درستی کار می‌کنند یا نه، نیاز به به‌روزرسانی و تعویض دارند یا نه و موارد دیگر، به عهده کارشناس است.

پیش بینی نیازهای آتی در سازمان

یکی از چالش‌هایی که هنگام طراحی شبکه باید به آن توجه شود، نیازمندی مجموعه در سال‌های آتی و پیش رو است. گاهی اوقات با افزایش تعداد کارمندان، اضافه شدن خدمات جدید و … نیاز مجموعه تغییر کرده و همین مسئله منجر به تغییر شیوه طراحی شبکه می‌شود. یک پشتیبان شبکه باید بتواند نیازهای احتمالی مجموعه در سال‌های پیش رو را شناسایی کرده و با در نظر داشتن آن مسئولیت اجرای شبکه را به عهده بگیرد.

ایجاد ارتباط موثر با سایر اعضا

پشتیبان شبکه که بصورت فریلنسر ویا پاره وقت در مجموعه ای فعالیت می کند باید بتواند با تسلط و شناخت بر رفتار شناسی سایر اعضای مجموعه ارتباط موثری را ایجاد نماید تا کارمندان بتوانند به راحتی نیازها و مشکلات خود را بیان نموده و به عنوان عضوی از گروه خود او را بپذیرند.

چرا برون سپاری خدمات پشتیبانی شبکه؟

مستندسازی

اطلاعات شما شامل تنظیمات، پسوردها، نکات کلیدی و همه جزئیات دیگری که به واسطه خدمات ما در اختیارمان قرار گرفته را مستند در اختیارتان می‌گذاریم.

قدمت و تجریه ما

بیش از یک دهه تجربه قابل استناد داریم.

سامانه جامع ثبت مشکلات

مشکلاتتان در سیستم تیکتینگ ثبت می‌شود. تیکتینگ کمک می‌کند تا مشکلاتتان اولاً در کمترین زمان حل شوند و ثانیاً به وسیله گزارش‌ها سطح کیفی خدمات روز به روز بهتر شود.

همکاران تجاری

با تامین‌کننده‌های برتر نرم افزارهای مالی و اداری، سخت‌افزارها و سرویس‌دهنده‌های اینترنت همکاری تجاری داریم. به این ترتیب خیالتان از لحاظ انتخاب پیمانکارانتان راحت خواهد بود.

تعدد پروژه‌ها​

بیش از ۲۰۰ پروژه مستند و موفق اجرا کرده‌ایم و از دستاوردهای افتخار آمیز ما می باشد.

تنوع مشتریانمان

مشتریان ما چه از نظر اندازه و چه از نظر نوع کسب و کار بسیار متنوع هستند. این باعث می‌شود درک دقیقی از مشکلات انواع کسب و کارها داشته باشیم.

عدم افشای اطلاعات

در قراردادهایمان بند NDA:Non-Disclosure Agreement داریم که تضمین می‌کند اطلاعات کسب و کار شما هیچ‌وقت از جانب ما افشا نخواهد شد.

تضمین کیفیت سرویس

با شما توافقنامه SLA:Service Level Agreement امضا می‌کنیم که در واقع تضمینی است تا سطح کیفیت خدماتمان از حدودی که تعهد کرده‌ایم پایین‌تر نیاید، و اگر این اتفاق افتاد طبق SLA موظف به پرداخت جریمه می‌شویم

قرارداد حقوقی

با مشتری‌هایمان قرارداد حقوقی می‌بندیم و به این ترتیب تعهداتمان کاملاً شفاف بیان می‌شود، تا مطمئن باشید که کارمان را دقیق و درست انجام می‌دهیم.

عوامل تاثیر گذار بر تعرفه خدمات پشتیبانی شبکه !

شاید اول و مهمترین موضوعی که در مورد خدمات در ذهن شما نقش می بندد ، هزینه قرارداد دریافت خدمات می باشد. توضیحاتی کلی برای شکل گیری تصویری درست در ذهن شما از این عوامل را بیان می کنیم.

هزینه های خدمات پشتیبانی شبکه ، نصب و راه اندازی شبکه کامپیوتری براساس نوع سرویس درخواستی و پیچیدگی شبکه ، تجهیزات و زیرساخت هر مشتری متغیر است.

به عنوان مثال، خدمات ۲۴×۷ از خدماتی فقط در ساعات اداری ارائه می شود گران‌تر است. هر چه شبکه شما و سرویس‌های مورد نیازتان بیشتر و پیچیده‌تر باشد، نیروی متخصص‌تری نیاز دارید و هزینه های خدمات برای شما بیشتر خواهد شد؛ مثلا مدیریت تجهیزات سیسکو از روتر میکروتیک، یا سرور اچ پی از سرور سوپرمایکرو نیاز به دانش و تجربه بیشتری دارد. اینکه آنتی ویروس تحت شبکه دارید، از مجازی سازی سرور استفاده می‌کنید، ارتباط بین سوییچ‌ها از طریق فیبر نوری است، یا بستر تلفنی شما ویپ (VoIP) است نیز در تعرفه خدمات پشتیبانی شبکه تاثیر بسزایی دارد.

ساعات مورد نیاز برای رفع مشکلات نیز فاکتور مهمی در قیمت خدمات خواهد بود.

اما برای اینکه رنج تعرفه خدریافت خدمات را بدانید، تعرفه خدمات از ساعتی 200 هزار تومان تا 650 هزار تومان متغیر است.

صرفا تعرفه با رنج قیمتی پایین نمی تواند ملاک در انتخاب پیمانکار برای شما باشید ، باید به این نکته توجه نمایید که در قبال هزینه ای که پرداخت می کنید چه سرویسی و با چه کیفیتی دریافت خواهد کرد.

مطالب بیشتری در مورد قرارد پشتیبانی شبکه و اطلاعات آن

مفاد مهم قرارداد پشتیبانی چیست؟

پایبندی به قرارداد

عدم حق واگذاری به شخص یا پیمانکار ثالث

تعهدات پیمانکار

بطور جامع و مشخص تعهدات ما ذکر می شود

شفافیت در ارائه خدمات

مستند سازی و ارائه اطلاعات، مانند گذرواژه‌ها و …

راز داری و افشای اطلاعات

تعهد به عدم افشای اطلاعات یا NDA

عوامل تاثیر گذار بر تعرفه خدمات پشتیبانی شبکه !

نیازمند اطلاعات بیشتر هستید به بخش سوالات متداول سر بزنید!

ما در این بخش سعی نمودیم به تمامی سوالات شما پاسخ بدهیم ، اگر نکته ای درج نشده با ما تماس بگیرید.

تعرفه پشتیبانی شبکه​

سه طرح قیمتی و متنوع برای ارائه خدمات پشتیبانی شبکه وجود دارد براساس نیاز می توانید هر یک را انتخاب نمایید و در صورت نیاز می توانیم این تعرفه ها را سفارشی کرده و با نیاز شما تطبیق دهیم.

طرح برنزی

مناسب شرکت های کوچک
تومان 1،800،000
ماهیانه از
  • آنالیز رایگان
  • پشتیبانی از سرور و کلاینت ها
  • پشتیبانی تجهیزات اداری
  • پشتیبانی از اینترنت
  • خدمات از راه دور (ریموتی)
  • خدمات تلفنی و ایمیلی
  • سرویس آنکال
  • حضور ساعتی یکبار در ماه

طرح نقره ای

مناسب شرکت های متوسط
تومان 3،900،000
ماهیانه از
  • آنالیز رایگان
  • پشتیبانی از سرور و کلاینت ها
  • پشتیبانی از تجهیزات اداری
  • پشتیبانی از اینترنت
  • خدمات از راه دور (ریموتی)
  • خدمات تلفنی و ایمیلی
  • سرویس آنکال
  • حضور ساعتی دو روز در ماه
محبوبترین

طرح طلایی

مناسب شرکت و سازمان های بزرگ
تومان 6،800،000
ماهیانه از
  • آنالیز رایگان
  • پشتیبانی از سرور و کلاینت ها
  • پشتیبانی از تجهیزات اداری
  • پشتیبانی از اینترنت
  • خدمات از راه دور (ریموتی)
  • خدمات ۲۴/۷ (On-call)
  • خدمات توسعه ، نصب و راه اندازی سرویسها
  • حضور حداقل یک روز در هفته (براساس توافق)
برخی از مشتریان ما
سازمان امور عشایر ایران
سازمان امور عشایر ایران
شرکت توسعه صنایع و معادن کوثر
شرکت توسعه صنایع و معادن کوثر
مجتمع تولیدی بتلند
مجتمع تولیدی بتلند
خوراک دام پارس (دان پارس)
خوراک دام پارس (دان پارس)
ماشین های اداری آلمارکز
ماشین های اداری آلمارکز
شرکت کشت و صنعت زربام پارت
شرکت کشت و صنعت زربام پارت
بانک تجاری ایران و اروپا
بانک تجاری ایران و اروپا
گروه کارخانجات به تک
گروه کارخانجات به تک
فروشگاه لباس کی مود
فروشگاه لباس کی مود
فروشگاه انرژی نوین
فروشگاه انرژی نوین
سوالات متداول
طیف وسیعی از کسب و کارهای تولیدی، بازرگانی و خدماتی مشتری ما هستند. تعداد کاربران این شرکتها از ۱۰ تا ۱۰۰ نفر متغیر است. اطلاعات تماس مشتریان ما در هر زمان که اراده کنید در اختیار شما قرار می‌گیرد تا تعهد و کیفیت خدمات پشتیبانی شبکه ما را از آنها جویا شوید.
ما سرویس‌های متنوعی برای انواع شرکت ها داریم. این سرویس‌ها بسته به اندازه شرکت و تنوع و پیچیدگی سرویس ارائه شده، می‌تواند به صورت از راه دور، ساعتی و تمام وقت باشد. کارشناسان فنی و فروش ما با اتکا به بیش از یک دهه تجربه، مناسب‌ترین نوع سرویس را به شما پیشنهاد می‌دهند.
قراداد ما با شما کاملا حقوقی و دارای بندِ جامع تعهد به عدم افشای اطلاعات محرمانه یا NDA است. اگر با ما هم قرارداد نمی‌بندید، پیمانکار خود را ملزم به گنجاندن این بند در قرارداد فی‌ما‌بین کنید.
شماره تماس کارشناسان پشتیبانی شبکه در اختیار شما قرار می‌گیرد تا اگر خارج از ساعات اداری هم مشکلی پیش آمد بتوانید به سرعت به کارشناس دسترسی داشته باشید و در کمترین زمان مشکل حل شود. این سرویس به عنوان خدمات ۲۴×۷ شناخته شده و امری ضروری در دریافت خدمات پشتیبانی شبکه است.
معمولاً قراردادهای پشتیبانی شبکه یک ساله هستند. ما در گروه ویژن با مشتریان ابتدا برای یک دوره ۳ ماهه قرارداد امضا می‌کنیم تا جزئیات همکاری بهتر و بیشتر مشخص شود و بعد از آن این قرارداد را برای ۹ ماه آینده تمدید می‌کنیم. ولی در نهایت در هر زمان از قرارداد که مشتری بخواهد آن را فسخ کند هیچ مانعی وجود نخواهد داشت و هیچ خسارتی و یا بندی که منجر به زیان شما گردد وجود ندارد.
کارشناسان ما در زمانی که در محل شرکت شما حضور ندارند، از طریق ریموت مشکلات شما را حل می‌کنند. بیشتر مشکلات به همین طریق قابل رفع هستند، به جز مشکلات سخت‌افزاری، که وقتی تماس می‌گیرید، کارشناس در اولین فرصت خودش را به محل شرکت شما می‌رساند.
خوب جواب کاملا ساده است ، بله قابل تغییر می باشد و براساس شرایط ، نیاز و توافق طرفین قابل سفارشی سازی می باشد.
با ما در تماس باشید