خدمات پشتیبانی شبکه
مشکلات شبکه خود را به ما بسپارید!
تیم پشتیبانی شبکه گروه ویژن تمامی مشکلات سخت افزاری ، نرم افزاری و شبکه شما را با یک تماس مورد بررسی قرار می دهد و راه حل مناسب را در کوتاه ترین زمان ارائه می دهد.

به خدمات پشتیبانی شبکه نیاز دارید اگر:

پشتیبانی شبکه چیست؟
اگر بخواهیم از پیچیدگی های این موضوع دور بمانیم باید بگوییم هرگاه دو یا چند کامپیوتر با یکدیگر از طریق کابل و تجهیزات مربوط به شبکه مانند هاب سوئیچ ها و… در ارتباط باشند شبکه کامپیوتری شکل می گیرد ، اما در این میان نیاز به تعمیر ، نگهداری و توسعه شبکه ها از نظر نرم افزاری و سخت افزاری نیازمند فعالیت های است که صحت عملکرد این زیرساخت های کامپیوتری را بررسی و مورد ارزیابی قرار دهد ، این موارد وظیفه پشتیبان شبکه و به این فعالیت ها پشتیبانی شبکه گفته می شود .


وظایف پشتیبان شبکه چیست؟
چرا برون سپاری خدمات پشتیبانی شبکه؟

با برون سپاری به یک تیم متخصص، شما بر روی هسته اصلی کسب و کارتان متمرکز میشوید و دغدغه ای بابت مسائل تخصصی مثل شبکه و سرویسهای آن نخواهی داشت.
کسب و کار شما وابسته به دانش یک نفر نیست. بلکه گروهی از کارشناس برای شما کار میکنند.
با برون سپاری، شما از شرکت پیمانکار پشتیبانی شبکه بابت صحت انجام امور محوله تضمین دریافت نماید و می توانید نسبت به کیفیت خدمات ممیزی و یا در صورت لزوم ماخذه و جرایم در نظر بگیرید.
یک تیم، دانش و تجربه بیشتری در حل سریع مشکلات مربوط به فناوری اطلاعات و ارتباطات دارد .
تیم متخصص با تجربه فراوانی که دارد، میتواند به شما در جهت پیشرفت کسب و کارتان کمک و استراتژی بهتری را تدوین کند.
گروه ها و تیم ها حرفه ای که در شرکت های پیمانکاری وجود دارند دارای کارشناسانی هستن که در زمینه های مختلف بطور تخصصی تحصیل و تجربه کسب کرده اند و با مشورت گروهی مشکلات را شناسایی و مرتفع می سازند.
واحد انفورماتیک سازمان ها جزء کلیدی و حساس ترین واحدهای یک مجموعه به حساب می آید ، با برون سپاری این واحد قائم بر یک فرد نخواهد بود.
استراتژی پشتیبانی شبکه

چرا خدمات پشتیبانی شبکه گروه ویژن؟
مفاد مهم قرارداد پشتیبانی چیست؟
عوامل تاثیر گذار بر تعرفه خدمات پشتیبانی شبکه !
شاید اول و مهمترین موضوعی که در مورد خدمات در ذهن شما نقش می بندد ، هزینه قرارداد دریافت خدمات می باشد. توضیحاتی کلی برای شکل گیری تصویری درست در ذهن شما از این عوامل را بیان می کنیم.
هزینه های خدمات پشتیبانی شبکه ، نصب و راه اندازی شبکه کامپیوتری براساس نوع سرویس درخواستی و پیچیدگی شبکه ، تجهیزات و زیرساخت هر مشتری متغیر است.
به عنوان مثال، خدمات ۲۴×۷ از خدماتی فقط در ساعات اداری ارائه می شود گرانتر است. هر چه شبکه شما و سرویسهای مورد نیازتان بیشتر و پیچیدهتر باشد، نیروی متخصصتری نیاز دارید و هزینه های خدمات برای شما بیشتر خواهد شد؛ مثلا مدیریت تجهیزات سیسکو از روتر میکروتیک، یا سرور اچ پی از سرور سوپرمایکرو نیاز به دانش و تجربه بیشتری دارد. اینکه آنتی ویروس تحت شبکه دارید، از مجازی سازی سرور استفاده میکنید، ارتباط بین سوییچها از طریق فیبر نوری است، یا بستر تلفنی شما ویپ (VoIP) است نیز در تعرفه خدمات پشتیبانی شبکه تاثیر بسزایی دارد.
ساعات مورد نیاز برای رفع مشکلات نیز فاکتور مهمی در قیمت خدمات خواهد بود.
اما برای اینکه رنج تعرفه خدریافت خدمات را بدانید، تعرفه خدمات از ساعتی ۸۰ هزار تومان تا ۲۵۰ هزار تومان متغیر است.
صرفا تعرفه با رنج قیمتی پایین نمی تواند ملاک در انتخاب پیمانکار برای شما باشید ، باید به این نکته توجه نمایید که در قبال هزینه ای که پرداخت می کنید چه سرویسی و با چه کیفیتی دریافت خواهد کرد.
برخی پروژه ها موفق گروه ویژن

تجهیز و پیاده سازی زیرساخت IT و VOIP شرکت آوا تجارت آراد
تجهیز و پیاده سازی زیرساخت IT شرکت پرشین پارس
تجهیز و پیاده سازی زیرساخت IT شرکت کارما
تجهیز و پیاده سازی زیرساخت IT شرکت گلدایران LG
تجهیز و پیاده سازی زیرساخت IT شرکت دلفین آبی
تجهیز و پیاده سازی زیرساخت IT شرکت سینا دارو
نصب و راه اندازی شبکه وایرلس دانشگاه شهید بهشتی
نصب و راه اندازی شبکه پسیو و اکتیو بانک تجاری ایران و اروپا
تعرفه طرح های پشتیبانی شبکه
سه پایه استاندارد برای ارائه خدمات پشتیبانی شبکه وجود دارد براساس نیاز می توانید هر یک را انتخاب نمایید و در صورت نیاز می توانیم این تعرفه ها را سفارشی کرده و با نیاز شما تطبیق دهیم.
ماهانه از
۸۰۰,۰۰۰
تومان
طرح برنزی
- آنالیز رایگان
- پشتیبانی کلاینتها
- پشتیبانی تجهیزات اداری
- پشتیبانی از اینترنت
- خدمات ریموتی
- خدمات تلفنی و ایمیلی
- حضور ساعتی یکبار در ماه
ماهانه از
۲,۲۰۰,۰۰۰
تومان
طرح نقره ای
- آنالیز رایگان
- پشتیبانی کلاینتها
- پشتیبانی تجهیزات اداری
- پشتیبانی از اینترنت
- خدمات ریموتی
- خدمات تلفنی و ایمیلی
- حضور یک روز در هفته
ماهانه از
۳,۴۰۰,۰۰۰
تومان
طرح طلایی
- آنالیز رایگان
- پشتیبانی کلاینتها
- پشتیبانی تجهیزات اداری
- پشتیبانی از اینترنت
- خدمات ۲۴/۷ (On-call)
- توسعه ، نصب و راه اندازی سرویسها (رایگان)
- حضور حداقل یک روز در هفته (براساس توافق)
برخی از مشتریان نام آشنای ما
آنچه مشتریان ما می گویند!
تماس با ما
سوالات متداول
طیف وسیعی از کسب و کارهای تولیدی، بازرگانی و خدماتی مشتری ما هستند. تعداد کاربران این شرکتها از ۱۰ تا ۱۰۰ نفر متغیر است. اطلاعات تماس مشتریان ما در هر زمان که اراده کنید در اختیار شما قرار میگیرد تا تعهد و کیفیت خدمات پشتیبانی شبکه ما را از آنها جویا شوید.
ما سرویسهای متنوعی برای انواع شرکت ها داریم. این سرویسها بسته به اندازه شرکت و تنوع و پیچیدگی سرویس ارائه شده، میتواند به صورت از راه دور، ساعتی و تمام وقت باشد. کارشناسان فنی و فروش ما با اتکا به بیش از یک دهه تجربه، مناسبترین نوع سرویس را به شما پیشنهاد میدهند.
قراداد ما با شما کاملا حقوقی و دارای بندِ جامع تعهد به عدم افشای اطلاعات محرمانه یا NDA است. اگر با ما هم قرارداد نمیبندید، پیمانکار خود را ملزم به گنجاندن این بند در قرارداد فیمابین کنید.
شماره تماس کارشناسان پشتیبانی شبکه در اختیار شما قرار میگیرد تا اگر خارج از ساعات اداری هم مشکلی پیش آمد بتوانید به سرعت به کارشناس دسترسی داشته باشید و در کمترین زمان مشکل حل شود. این سرویس به عنوان خدمات ۲۴×۷ شناخته شده و امری ضروری در دریافت خدمات پشتیبانی شبکه است.
معمولاً قراردادهای پشتیبانی شبکه یک ساله هستند. ما در گروه ویژن با مشتریان ابتدا برای یک دوره ۳ ماهه قرارداد امضا میکنیم تا جزئیات همکاری بهتر و بیشتر مشخص شود و بعد از آن این قرارداد را برای ۹ ماه آینده تمدید میکنیم. ولی در نهایت در هر زمان از قرارداد که مشتری بخواهد آن را فسخ کند هیچ مانعی وجود نخواهد داشت و هیچ خسارتی و یا بندی که منجر به زیان شما گردد وجود ندارد.
کارشناسان ما در زمانی که در محل شرکت شما حضور ندارند، از طریق ریموت مشکلات شما را حل میکنند. بیشتر مشکلات به همین طریق قابل رفع هستند، به جز مشکلات سختافزاری، که وقتی تماس میگیرید، کارشناس در اولین فرصت خودش را به محل شرکت شما میرساند.
خوب جواب کاملا ساده است ، بله قابل تغییر است و براساس شرایط ، نیاز و توافق طرفین قابل سفارشی سازی می باشد.