پشتیبانی شبکه | قیمت پشتیبانی شبکه |مشکلات شبکه |پشتیبان IT | گروه کسب و کار ویژن
Brook Preloader
021-91559572 خط ویژه

خدمات پشتیبانی شبکه

مشکلات شبکه خود را به ما بسپارید!

تیم پشتیبانی شبکه گروه ویژن تمامی مشکلات سخت افزاری ، نرم افزاری و شبکه شما را با یک تماس مورد بررسی قرار می دهد و راه حل مناسب را در کوتاه ترین زمان ارائه می دهد.

پشتیبانی شبکه

به خدمات پشتیبانی شبکه نیاز دارید اگر:

اگر با این دست مشکلات مواجه اید ، شما نیازمند دریافت خدمات پشتیبانی شبکه ویژن هستید. گروه ویژن با بیش از یک دهه تجربه و سرویس دهی به شرکت ها و سازمان ها در گام نخست با تماس شما بصورت رایگان مجموعه را آنالیز و بررسی نموده و براساس نیازهای موجود در کنار شما خواهد بود.
نگرانی آلودگی به ویروس، بد افزار، باج افزار و … را دارید؟
می‌خواهید کارمندان براساس جایگاه سازمانی به اطلاعات دسترسی داشته باشند؟
به دنبال راه‌کاری هستید که فرآیند‌های کاری خود را بهتر و سیستماتیک انجام دهید؟
نیازمند ممیزی و تدوین استراتژی در واحد انفورماتیک خود هستید؟
روند رشد و توسعه سازمان خود را دیده اید اما نگران زیرساخت های خود هستید؟
نیازمند تدوین استراتژی برای واحد انفورماتیک خود هستید؟
rise-version9-hosting-section-pic2
سرعت شبکه پائین است و یا قطع می شود ؟
اختلال و کندی اینترنت دارید و شرکت اینترنتی پاسخگو نیست؟
اطلاعات به صورت پراکنده روی شبکه است و دسترسی ها مشخص نیست؟
در خصوص امنیت اطلاعات اطمینان کافی ندارید و نگران امنیت هستید ؟
با نرم‌افزارهای کاربردی، مالی و اداری مشکل دارید؟
مشکلات دستگاه فکس، پرینتر، اسکنر و … وقت پرسنل را می‌گیرد؟

پشتیبانی شبکه چیست؟

اگر بخواهیم از پیچیدگی های این موضوع دور بمانیم باید بگوییم هرگاه دو یا چند کامپیوتر با یکدیگر از طریق کابل و تجهیزات مربوط به شبکه مانند هاب سوئیچ ها و… در ارتباط باشند شبکه کامپیوتری شکل می گیرد ، اما در این میان نیاز به تعمیر ، نگهداری و توسعه شبکه ها از نظر نرم افزاری و سخت افزاری نیازمند فعالیت های است که صحت عملکرد این زیرساخت های کامپیوتری را بررسی و مورد ارزیابی قرار دهد ، این موارد وظیفه پشتیبان شبکه و به این فعالیت ها پشتیبانی شبکه گفته می شود .

پشتیبان شبکه
وظایف پشتیبان شبکه

وظایف پشتیبان شبکه چیست؟

آشنایی و تسلط به تجهیزات شبکه، آنالیز ،نصب و راه اندازی شبکه
ارائه گزارش‌های جامع و کامل از اوضاع کیفی شبکه داخلی و یا خارجی
مستندسازی تجهیزات و زیرساخت های شبکه
ارائه خدمات به سریع و به‌موقع و در دسترس بودن در هر زمانی
بازرسی دوره‌ای تجهیزات و سرویس‌ها و مطلع شدن از سلامت تجهیزات
شناسایی و حل مشکلات مربوط به شبکه
ارائه پیشنهاد و مشاوره جهت حفظ امنیت

چرا پشتیبانی شبکه برای شرکت‌ها مهم است؟

بسیار ساده است. یک ساعت قطعی شبکه یا کندی اینترنت یا کار نکردن کامپیوترها ، سرورها و یا تجهیزات به معنای مختل شدن کسب و کار در آن یک ساعت است. خطرات امنیت ، ویروس‌ها و عدم پشتیبان‌گیری هم که دغدغه مهمی است و امکان دارد حیات یک کسب و کار را به خطر بیندازد. شرکت‌ها همه تلاش خود را می‌کنند تا اتصال به شبکه حتی برای یک دقیقه هم اختلال نداشته باشد تا آسیبی متوجه کسب و کارشان نشود و اینگونه است که شما نیاز به دریافت خدمات پشتیبانی شبکه هستید.

چرا برون سپاری خدمات پشتیبانی شبکه؟

اگر با این دست مشکلات مواجه اید ، شما نیازمند دریافت خدمات پشتیبانی شبکه ویژن هستید. گروه ویژن با بیش از یک دهه تجربه و سرویس دهی به شرکت ها و سازمان ها در گام نخست با تماس شما بصورت رایگان مجموعه را آنالیز و بررسی نموده و براساس نیازهای موجود در کنار شما خواهد بود.
hosting-banner-image
با برون سپاری به یک تیم متخصص، شما بر روی هسته اصلی کسب و کارتان متمرکز می‌شوید و دغدغه ای بابت مسائل تخصصی مثل شبکه و سرویس‌های آن نخواهی داشت.
کسب و کار شما وابسته به دانش یک نفر نیست. بلکه گروهی از کارشناس برای شما کار می‌کنند.
با برون‌ سپاری، شما از شرکت پیمانکار پشتیبانی شبکه بابت صحت انجام امور محوله تضمین دریافت نماید و می توانید نسبت به کیفیت خدمات ممیزی و یا در صورت لزوم ماخذه و جرایم در نظر بگیرید.
یک تیم، دانش و تجربه بیشتری در حل سریع مشکلات مربوط به فناوری اطلاعات و ارتباطات دارد .
تیم متخصص با تجربه فراوانی که دارد، می‌تواند به شما در جهت پیشرفت کسب و کارتان کمک و استراتژی بهتری را تدوین کند.
گروه ها و تیم ها حرفه ای که در شرکت های پیمانکاری وجود دارند دارای کارشناسانی هستن که در زمینه های مختلف بطور تخصصی تحصیل و تجربه کسب کرده اند و با مشورت گروهی مشکلات را شناسایی و مرتفع می سازند.
واحد انفورماتیک سازمان ها جزء کلیدی و حساس ترین واحدهای یک مجموعه به حساب می آید ، با برون سپاری این واحد قائم بر یک فرد نخواهد بود.

استراتژی پشتیبانی شبکه

domain-control

بررسی و نظارت بر ارتباطات

برای برقراری ارتباط بین سیستم‌های مختلف، از پروتکل‌های مختلفی استفاده می‌شود. نظارت بر عملکرد صحیح هر یک از این پروتکل‌ها به معنای نظارت بر عملکرد کلی سیستم و شبکه است. یک کارشناس شبکه، باید به صورت منظم تمامی راه‌های ارتباطی را زیر نظر داشته و از انتقال درست و امن داده‌ها، اطمینان حاصل کنند.
icon4-1

نظارت بر تجهیزات شبکه

همان‌طور که می‌دانید برای اجرای شبکه نیاز به یک سری از تجهیزات نرم افزاری و سخت افزاری است. برای آنکه یک شبکه در بهترین حالت خود کار کند، باید تمامی تجهیزات به روز بوده و به درستی کار کنند. اما بررسی اینکه هر یک از بخش‌های شبکه به درستی کار می‌کنند یا نه، نیاز به به‌روزرسانی و تعویض دارند یا نه و موارد دیگر، به عهده کارشناس است.
استراتژی پشتیبانی شبکه
shared-hosting

پیش بینی نیازهای آتی در سازمان

یکی از چالش‌هایی که هنگام طراحی شبکه باید به آن توجه شود، نیازمندی مجموعه در سال‌های آتی و پیش رو است. گاهی اوقات با افزایش تعداد کارمندان، اضافه شدن خدمات جدید و … نیاز مجموعه تغییر کرده و همین مسئله منجر به تغییر شیوه طراحی شبکه می‌شود. یک پشتیبان شبکه باید بتواند نیازهای احتمالی مجموعه در سال‌های پیش رو را شناسایی کرده و با در نظر داشتن آن مسئولیت اجرای شبکه را به عهده بگیرد.
icon3-1

گزارش از نحوه عملکرد شبکه

در صورتی که پشتیبان شبکه به صورت منظم عملکرد شبکه شما را زیر نظر داشته باشد، می‌تواند در بازه‌های زمانی مختلف، با در نظر داشتن معیارهای مختلف، گزارشی از نحوه عملکرد شبکه در اختیارتان قرار دهد. به عنوان مثال میزان پهنای باندی که هر برنامه استفاده می‌کند، سرعت اجرای دستورالعمل‌های مختلف و … با استفاده از تحلیل گزارش در بازه‌های زمانی مختلف، می‌توانید متوجه مشکلات احتمالی، فرسودگی تجهیزات و تغییرات مورد نیاز شده و به موقع دست‌به‌کار شوید.
icon2-1

ایجاد ارتباط موثر با سایر اعضا

پشتیبان شبکه که بصورت فریلنسر ویا پاره وقت در مجموعه ای فعالیت می کند باید بتواند با تسلط و شناخت بر رفتار شناسی سایر اعضای مجموعه ارتباط موثری را ایجاد نماید تا کارمندان بتوانند به راحتی نیازها و مشکلات خود را بیان نموده و به عنوان عضوی از گروه خود او را بپذیرند.

چرا خدمات پشتیبانی شبکه گروه ویژن؟

مستندسازی

اطلاعات شما شامل تنظیمات، پسوردها، نکات کلیدی و همه جزئیات دیگری که به واسطه خدمات ما در اختیارمان قرار گرفته را مستند در اختیارتان می‌گذاریم.

همکاران تجاری

با تامین‌کننده‌های برتر نرم افزارهای مالی و اداری، سخت‌افزارها و سرویس‌دهنده‌های اینترنت همکاری تجاری داریم. به این ترتیب خیالتان از لحاظ انتخاب پیمانکارانتان راحت خواهد بود.

تنوع مشتریانمان

مشتریان ما چه از نظر اندازه و چه از نظر نوع کسب و کار بسیار متنوع هستند. این باعث می‌شود درک دقیقی از مشکلات انواع کسب و کارها داشته باشیم.

قدمت و تجریه ما

بیش از یک دهه تجربه قابل استناد داریم.

تعدد پروژه‌ها

بیش از ۲۰۰ پروژه موفق اجرا کرده‌ایم.

عدم افشای اطلاعات

در قراردادهایمان بند
NDA:Non-Disclosure Agreement
داریم که تضمین می‌کند اطلاعات کسب و کار شما هیچ‌وقت از جانب ما افشا نخواهد شد.

تضمین کیفیت سرویس

با شما توافقنامه
SLA:Service Level Agreement
امضا می‌کنیم که در واقع تضمینی است تا سطح کیفیت خدماتمان از حدودی که تعهد کرده‌ایم پایین‌تر نیاید، و اگر این اتفاق افتاد طبق SLA موظف به پرداخت جریمه می‌شویم.

سامانه جامع ثبت مشکلات

مشکلاتتان در سیستم تیکتینگ ثبت می‌شود. تیکتینگ کمک می‌کند تا مشکلاتتان اولاً در کمترین زمان حل شوند و ثانیاً به وسیله گزارش‌ها سطح کیفی خدمات روز به روز بهتر شود.

گزارش ماهیانه (KPI)

ماهانه گزارش کار شفاف و واضح در اختیارتان می‌گذاریم تا دقیقاً وضعیت شبکه کامپیوتریتان را بدانید و متوجه شوید ما چه کارهایی انجام داده‌ایم و چقدر در کارمان موفق یا ناموفق بوده‌ایم.

قرارداد حقوقی

با مشتری‌هایمان قرارداد حقوقی می‌بندیم و به این ترتیب تعهداتمان کاملاً شفاف بیان می‌شود، تا مطمئن باشید که کارمان را دقیق و درست انجام می‌دهیم.

مفاد مهم قرارداد پشتیبانی چیست؟

null

پایبندی به قرارداد

عدم حق واگذاری به شخص یا پیمانکار ثالث
null

تعهدات پیمانکار

بطور جامع و مشخص تعهدات ما ذکر می شود
null

شفافیت در ارائه خدمات

مستند سازی و ارائه اطلاعات، مانند گذرواژه‌ها و …
null

راز داری و افشای اطلاعات

تعهد به عدم افشای اطلاعات یا NDA

عوامل تاثیر گذار بر تعرفه خدمات پشتیبانی شبکه !

شاید اول و مهمترین موضوعی که در مورد خدمات در ذهن شما نقش می بندد ، هزینه قرارداد دریافت خدمات می باشد. توضیحاتی کلی برای شکل گیری تصویری درست در ذهن شما از این عوامل را بیان می کنیم.
هزینه های خدمات پشتیبانی شبکه ، نصب و راه اندازی شبکه کامپیوتری براساس نوع سرویس درخواستی و پیچیدگی شبکه ، تجهیزات و زیرساخت هر مشتری متغیر است.
به عنوان مثال، خدمات ۲۴×۷ از خدماتی فقط در ساعات اداری ارائه می شود گران‌تر است. هر چه شبکه شما و سرویس‌های مورد نیازتان بیشتر و پیچیده‌تر باشد، نیروی متخصص‌تری نیاز دارید و هزینه های خدمات برای شما بیشتر خواهد شد؛ مثلا مدیریت تجهیزات سیسکو از روتر میکروتیک، یا سرور اچ پی از سرور سوپرمایکرو نیاز به دانش و تجربه بیشتری دارد. اینکه آنتی ویروس تحت شبکه دارید، از مجازی سازی سرور استفاده می‌کنید، ارتباط بین سوییچ‌ها از طریق فیبر نوری است، یا بستر تلفنی شما ویپ (VoIP) است نیز در تعرفه خدمات پشتیبانی شبکه تاثیر بسزایی دارد.
ساعات مورد نیاز برای رفع مشکلات نیز فاکتور مهمی در قیمت خدمات خواهد بود.
اما برای اینکه رنج تعرفه خدریافت خدمات را بدانید، تعرفه خدمات از ساعتی ۸۰ هزار تومان تا ۲۵۰ هزار تومان متغیر است.

صرفا تعرفه با رنج قیمتی پایین نمی تواند ملاک در انتخاب پیمانکار برای شما باشید ، باید به این نکته توجه نمایید که در قبال هزینه ای که پرداخت می کنید چه سرویسی و با چه کیفیتی دریافت خواهد کرد.

برخی پروژه ها موفق گروه ویژن

hosting-mid
تجهیز و پیاده سازی زیرساخت IT و VOIP شرکت آوا تجارت آراد
تجهیز و پیاده سازی زیرساخت IT شرکت پرشین پارس
تجهیز و پیاده سازی زیرساخت IT شرکت کارما
تجهیز و پیاده سازی زیرساخت IT شرکت گلدایران LG
تجهیز و پیاده سازی زیرساخت IT شرکت دلفین آبی
تجهیز و پیاده سازی زیرساخت IT شرکت سینا دارو
نصب و راه اندازی شبکه وایرلس دانشگاه شهید بهشتی
نصب و راه اندازی شبکه پسیو و اکتیو بانک تجاری ایران و اروپا

نیازمند اطلاعات بیشتر هستید به بخش سوالات متداول سر بزنید!

ما در این بخش سعی نمودیم به تمامی سوالات شما پاسخ بدهیم ، اگر نکته ای درج نشده با ما تماس بگیرید.

تعرفه طرح های پشتیبانی شبکه

سه پایه استاندارد برای ارائه خدمات پشتیبانی شبکه وجود دارد براساس نیاز می توانید هر یک را انتخاب نمایید و در صورت نیاز می توانیم این تعرفه ها را سفارشی کرده و با نیاز شما تطبیق دهیم.

ماهانه از
۸۰۰,۰۰۰
تومان
طرح برنزی
  • آنالیز رایگان
  • پشتیبانی کلاینت‌ها
  • پشتیبانی تجهیزات اداری
  • پشتیبانی از اینترنت
  • خدمات ریموتی
  • خدمات تلفنی و ایمیلی
  • حضور ساعتی یکبار در ماه
ماهانه از
۳,۴۰۰,۰۰۰
تومان
طرح طلایی
  • آنالیز رایگان
  • پشتیبانی کلاینت‌ها
  • پشتیبانی تجهیزات اداری
  • پشتیبانی از اینترنت
  • خدمات ۲۴/۷ (On-call)
  • توسعه ، نصب و راه اندازی سرویسها (رایگان)
  • حضور حداقل یک روز در هفته (براساس توافق)

برخی از مشتریان نام آشنای ما

آنچه مشتریان ما می گویند!

تماس با ما





    سوالات متداول

    طیف وسیعی از کسب و کارهای تولیدی، بازرگانی و خدماتی مشتری ما هستند. تعداد کاربران این شرکتها از ۱۰ تا ۱۰۰ نفر متغیر است. اطلاعات تماس مشتریان ما در هر زمان که اراده کنید در اختیار شما قرار می‌گیرد تا تعهد و کیفیت خدمات پشتیبانی شبکه ما را از آنها جویا شوید.

    ما سرویس‌های متنوعی برای انواع شرکت ها داریم. این سرویس‌ها بسته به اندازه شرکت و تنوع و پیچیدگی سرویس ارائه شده، می‌تواند به صورت از راه دور، ساعتی و تمام وقت باشد. کارشناسان فنی و فروش ما با اتکا به بیش از یک دهه تجربه، مناسب‌ترین نوع سرویس را به شما پیشنهاد می‌دهند.

    قراداد ما با شما کاملا حقوقی و دارای بندِ جامع تعهد به عدم افشای اطلاعات محرمانه یا NDA است. اگر با ما هم قرارداد نمی‌بندید، پیمانکار خود را ملزم به گنجاندن این بند در قرارداد فی‌ما‌بین کنید.

    شماره تماس کارشناسان پشتیبانی شبکه در اختیار شما قرار می‌گیرد تا اگر خارج از ساعات اداری هم مشکلی پیش آمد بتوانید به سرعت به کارشناس دسترسی داشته باشید و در کمترین زمان مشکل حل شود. این سرویس به عنوان خدمات ۲۴×۷ شناخته شده و امری ضروری در دریافت خدمات پشتیبانی شبکه است.

    معمولاً قراردادهای پشتیبانی شبکه یک ساله هستند. ما در گروه ویژن با مشتریان ابتدا برای یک دوره ۳ ماهه قرارداد امضا می‌کنیم تا جزئیات همکاری بهتر و بیشتر مشخص شود و بعد از آن این قرارداد را برای ۹ ماه آینده تمدید می‌کنیم. ولی در نهایت در هر زمان از قرارداد که مشتری بخواهد آن را فسخ کند هیچ مانعی وجود نخواهد داشت و هیچ خسارتی و یا بندی که منجر به زیان شما گردد وجود ندارد.

    کارشناسان ما در زمانی که در محل شرکت شما حضور ندارند، از طریق ریموت مشکلات شما را حل می‌کنند. بیشتر مشکلات به همین طریق قابل رفع هستند، به جز مشکلات سخت‌افزاری، که وقتی تماس می‌گیرید، کارشناس در اولین فرصت خودش را به محل شرکت شما می‌رساند.

    خوب جواب کاملا ساده است ، بله قابل تغییر است و براساس شرایط ، نیاز و توافق طرفین قابل سفارشی سازی می باشد.

    نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *